Všeobecné obchodné podmienky

 

OBJEDNÁVKA
Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie telefonické, prípadne e-mailové, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky (potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné). Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia.

OCHRANA VAŠICH OSOBNÝCH ÚDAJOV
Bezpečnosť osobných údajov na internete je veľmi diskutovanou témou. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme niektoré Vaše osobné údaje vedieť. Všetky informácie o Vašej osobe však budeme používať iba pre našu potrebu a neposkytneme ich v žiadnom prípade nikomu inému. Údaje, ktoré zadávate pri objednávke
Ako zákazník (fyzická osoba) musíte uviesť nasledujúce údaje:

* Meno a priezvisko
* Úplnú poštovú adresu a telefonický kontakt
* Adresu elektronickej pošty


Tieto informácie sú potrebné pre Vašu identifikáciu ako nakupujúceho. Potrebujeme ich k realizácii a zaúčtovaniu Vašej platby za nakúpený tovar, ku komunikácii s Vami a k tomu, aby sme Vám mohli v poriadku doručiť objednaný tovar. Ak si želáte doručiť tovar na inú adresu, ako je adresa uvedená v objednávke, je potrebné to uviesť v "poznámke"

Ak nakupujete tovar ako právnická osoba a chcete platiť prevodom z bankového konta firmy je to treba uviesť v kolónke "poznámka", mali by ste uviesť tiež nasledujúce údaje o firme:
Názov firmy
Telefón
Fax
IČO
DIČ


Tieto údaje nám umožnia urobiť nevyhnutné finančné operácie, vyhotoviť daňový doklad, prípadne identifikovať Vašu platbu realizovanú bankovým prevodom.

Platba je väčšinou realizovaná pri preberaní zásielky kuriérskou službou.

Údaje o Vašej činnosti na E -SHOPE Údaje o Vašich nákupoch na E-Shope - Vaše objednávky - sú zhromažďované. Je to potrebné kvôli zaisteniu dodávok tovaru, vybavovaniu reklamácií a napokon slúžia i k Vašej spätnej kontrole. Informácie o nákupoch sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretej strane.

Aké je naše stanovisko k poskytovaniu Vašich osobných údajov iným spoločnostiam? Vaše osobné údaje, ktoré uvádzate na E-Shope sú dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované ďalším subjektom, s výnimkou partnerov zabezpečujúcich platobný styk ako sú banky, spoločnosti vydávajúce platobné karty a pod. To však vždy iba v rámci jednej konkrétnej platby s využitím týchto služieb.

E-Shop nepredáva, neprenajíma a ani inak neposkytuje Vaše údaje žiadnej tretej strane.

Váš súhlas Ak sa stanete zákazníkom internetového obchodu E-Shopu, dávate už pri potvrdení objednávky súhlas s tým, že údaje o Vás a Vašich nákupoch budú zhromažďované a používané. Pravidlá zaobchádzania s týmito informáciami sú popísané v tomto dokumente. Ak príde v budúcnosti k ich zmenám, budete mať možnosť sa s nimi zoznámiť na stránach E-Shopu.

STORNO OBJEDNÁVKY
Storno objednávky zo strany kupujúceho:
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno objednávky zo strany predávajúceho: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: - tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru alebo jeho deklarovaná dostupnosť. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Kupujúci ma právo na odstúpenie od zmluvy v lehote do 14 dní bez udania dôvodu. Odstúpenie od zmluvy nastáva v tedy ak  kupujúci napíše jednoduchý email na p.storinsky@gmail.com s údajmi ako meno, priezvisko, adresa, číslo faktúry alebo vyplní nizšie uvedené tlačivo o odstúpeni od zmluvy a pošle tovar späť v neporušenom a nepoškodenom stave. Predávajúci mi automaticky po doručení vráteného tovaru, ktorý prekontroluje že je v neporušenom a nepoškodenom stave vráti plnu sumu objednávky. Predávajúci si môže od kupujúceho vyžadovať časť nákladov na expresné poštovné alebo balné ak si to dana situácia alebo klient vyžadoval. Tlačivo o odstúpení od zmluvy (v prípade akýchkoľvek nejasností nas kontaktujte).
Pri storne objednávky uskutočnenej prostredníctvom CARDPAY si účtujeme poplatok za storno uskutočnenej transakcie vo výške 1 euro.

VÝMENA TOVARU
Nesadol Vám tovar? Vymeníme ho, jednoduchá výmena tovaru. Nový vami vybraný tovar Vám doručíme a vrátený tovar vyzdvihneme. Je len potrebné vrátený tovar zabaliť. Cena tejto služby je 5 eur.

INFORMÁCIE OHĽADOM NEPREBRATIA OBJEDNÁVKY (FORMOU DOBIERKY)

Každá potvrdená objednávka je zo strany zákazníka záväzná  podľa našich obchodných podmienok (OZ §544-545, zákon č. 40/1964 Zb.). Pokiaľ nebude objednávka, ktorá je zaslaná zákazníkovi na dobierku prevzatá, alebo bude vrátená z dôvodu, ktorý zavinil zákazník, bude v každom prípade požadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipulačný poplatok: Zmluvná pokuta vo výške 10,00 €. Táto suma bude vymáhaná právnou spoločnosťou, ktorej vašu zmluvnú pohľadávku postúpime.

V prípade neprevzatia alebo neuhradenia budú pohľadávky vymáhané exekútorskou spoločnosťou, mimosúdnou alebo súdnou cestou prípadne exekúciou.

Odoslaním a potvrdením objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a pokutou v tejto výške.

DODACIE PODMIENKY
Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizovane v čo najkratšom termíne, štandartne je tovar posielaný do 7 pracovných dní maximálne do 21 pracovných dni alebo po telefonickom dohovore na číslach uvedených v kontaktoch.

Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad, návod na používanie výrobku a záručný list. Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej republike. Náklady na dopravu tovaru rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu dodania. Ceny Ceny sú stanovené všeobecným cenníkom resp. cenami uvedenými na internetovom obchode. Ceny sa môžu meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia na základe zmien denných kurzov, nákupných podmienok, dostupnosti tovaru, prípadne zmenou ďalších vstupných nákladov.

MOŽNOSTI PLATIEB:

Platba na dobierku ( Pri dodaní spoločnosťou GLS )
Platba vopred na účet
Platba zálohovou faktúrou
Platba platobnou kartou

Platba platotnou kartou je zabezpečená prostredníctvom platobnej brány TATRABANKY.


Spôsob dodania tovaru:
v rámci Bardejova a jeho okolia zabezpečuje predávajúci dopravu vlastnými prostriedkami,
mimo Bardejova prostredníctvom kuriérskej spoločnosti v súlade s cenovými a prepravnými podmienkami poskytovateľa prepravnej služby


ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA
Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nieje možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať. Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nieje stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca. V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nieje v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to: bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
primeraným znížením kúpnej ceny
náhradným dodaním tovaru
odstúpením od zmluvy

Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená suma späť. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Avšak ak je v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený k oprave, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nieje možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.

Pri prútenom tovare môžu nastať menšie zmeny v rozmeroch alebo farbe, kedže sa jedna o ručne pletené výrobky.

POSTUP REKLAMÁCIE
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
1. Pošlite nám e-mail, kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného dokladu a popis závady.
2. Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe (adresa autorizovaného servisného strediska, ktoré je najbližšie Vášmu bydlisku alebo návratový kód, pod ktorým tovar zašlete na adresu predávajúceho a formulár "sprievodka reklamovaného tovar" ) . Bez návratového kódu nieje možné tovar prijať.
3. Zašlete tovar na určenú adresu spolu s vygenerovaným formulárom. Vo vlastnom záujme prosím zasielajte reklamované produkty určené servisu priamo na daný servis, v prípade zaslania do sídla našej firmy dôjde iba k predĺženiu doby vybavenia reklamácie z dôvodu dodatočnej prepravy.
Ak sa závada prejaví pri prvom použití výrobku, najneskoršie ale do 3 dní od predaja, poskytuje predávajúci riešenie reklamácie okamžitou výmenou za bezchybný kus v týchto prípadoch: tovar nie je viditeľne použitý
nie je vyplnený záručný list reklamácia bola vopred nahlásenádaný tovar je dostupný.
V prípade zámeny alebo vrátenia tovaru, predávajúci neznáša na svoje náklady výšku poštovného, čiže ho neprepláca.

ZÁKAZNÍCKY SERVIS:
Sme tu pre Vás denne k dispozícii, pripravení Vám s čímkoľvek poradiť. Ak ste u nás prvýkrát, neobávajte sa nás kontaktovať a spýtať sa na hocijakú maličkosť.

Na Vaše otázky smerujúce na p.storinsky@gmail.com  odpovedáme najneskôr do 48 hodín. Budeme radi, keď Váš prvý nákup na internete bude práve na našom e-shope a urobíme maximum pre to, aby sme Vás presvedčili o bezpečnosti a pohodlnosti elektronického nakupovania.

Vaša spokojnosť je našim cieľom.

Záverečné ustanovenie Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na odberateľa až po úplnom zaplatení kúpnej ceny v plnej výške, vrátane dopravy, manipulačného poplatku a DPH. Vyhradzujeme si  právo zmeniť Všeobecné obchodné podmienky. Akékoľvek kopírovanie textov a obrázkov zo stránky www.prutene-drevene.sk je zakázané a vzťahuje sa naň Autorský zákon - Zákon č. 618/2003. Aktuálne znenie je na www.prutene-drevene.sk. V prípade že odberateľ nesúhlasí zo znením podmienok, môže svoj nesúhlas vyjadriť písomne.